Avatar billede por1 Juniormester
19. oktober 2015 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

filer skjult på c drev.

på min oversigt står der,at jeg har brugt 150v GB, jeg kan bare ikke se, hvad de er brugt til?
i treesize free står der jeg har 57 GB? og det passer bedre.
hvor er de mgl. GB?
pc win 8.1 pro.
Avatar billede buddy45 Juniormester
19. oktober 2015 - 17:58 #1
Måske noget backup software der kører i baggrunden? Jeg har selv oplevet det en gang med Lenovo backup jeg ikke havde fået deaktiveret.
Du kan downloade Foldersize. Den vil vise dig hvilken folder der optager pladsen. http://www.folder-size.com/
Avatar billede por1 Juniormester
19. oktober 2015 - 20:20 #2
der en hyberfil.sys på 6 gb, jeg ikke ved om jeg kan slette, men det kommer aldrig i nærheden af de ca. 100 gb, der mgl.?
Avatar billede por1 Juniormester
19. oktober 2015 - 21:33 #3
hvor kan de så gemme sig?
Avatar billede por1 Juniormester
24. oktober 2015 - 20:53 #4
jeg lukker selv.
den, der lever  af, at  rep. pcere anbefalede mig, at lade være med, at bruge win. upd., det gjorde jeg så, men da jeg landede i det her mysterium så jeg ikke anden mulighed end, at prøve en win. upd. og voila 100 gb extra på c: drevet????????????