Avatar billede hhs3 Nybegynder
14. oktober 2015 - 20:07 Der er 3 kommentarer

pc frosset I opdatering under lukning

Hej er der en der kan hjælpe mig? Min pc er frosset i en automatisk opdatering, den skulle lukke ned bagefter.
Nustår den med teksten: 9 ud af 9 opdateringer. Tag ikke stikket til computeren ud eller afbryd den ikke under opdatering.
sådan har den nu stået en halv dag, og jeg er klar over at den ikke kommer videre af egen drift. Men jeg er vel nødt til at afbryde den? Jeg køer win 7, og har SSD. På forhånd tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. oktober 2015 - 21:17 #1
Du kan ikke gøre andet end at slukke den på den brutale måde med afbryderknappen.
Efter en genstart må du se, hvor stor skade der er opstået.
Normalt kan man redde maskinen op i fejlsikret tilstand.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2015 - 00:49 #2
afbryd den, og sker der noget med den, så kør en systemgendannelse til 2 skridt tilbage i rækken den kommer op med.
Avatar billede pham Praktikant
22. september 2016 - 14:11 #3
Jeg har samme problem. Jeg har slukket og genstartet, men får fortsat teksten: "Lad pc'en være tændt, indtil installationen er færdig. Installerer 3 af 3" og kan ikke komme videre.

PC: Acer aspire S7, Win 8.1
Hvordan genstarte i fejlsikret tilstand på en acer S7? Har prøvet med F8 gentagne gange ved opstart, men får til stadighed samme meddelelsestekst.

Nogen der har en løsning?