Avatar billede visto Professor
13. oktober 2015 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skifte til næste post v.hj.a. tast(er), muligt?

Er det muligt at skrifte til næste post v.hj.a. taster i stedet for at klikke? I givet fald hvordan?

Jeg bruger Access 2003.
Avatar billede finb Ekspert
13. oktober 2015 - 13:02 #1
TAB-tasten ? Piletasterne ?
Avatar billede visto Professor
13. oktober 2015 - 13:14 #2
Flytter kun markør fra felt til felt.
Avatar billede terry Ekspert
13. oktober 2015 - 13:16 #3
If we take the dB you sent me as an example, then its not going to be easy because you have a main form and a sub form, so which form do you want to move to the next record on?

You'll have to set focus on that form first so you may as well click. You can remove (hide) the standard navigation buttons and make your own using the button wizard.
Avatar billede terry Ekspert
13. oktober 2015 - 13:19 #5
and that was an answer :-)
Avatar billede visto Professor
13. oktober 2015 - 17:49 #6
Tak.

Jeg kan godt bruge Ctrl + PageDown til at flytte til samme felt i næste post.
Avatar billede terry Ekspert
13. oktober 2015 - 18:11 #7
selv tak