Avatar billede xmichaelskov Nybegynder
11. oktober 2015 - 18:10 Der er 5 kommentarer

Msi ge70 2pe apache pro lagger.

Hej experteen.dk
jeg har et problem når jeg spiller på min bærbar computer jeg begynder at lagge i de spil jeg spiller fx i csgo kommer der hele tiden små lag.

jeg har fuld internet forbindelse og har prøvet hjemme ved andre min ping ligger på 8-30 stykker.

når jeg streamer kan jeg godt i lol men ikke i csgo så lagger jeg alt for meget

mit net er 35/35
kan i give en forklaring på dette?
Avatar billede sonalias Seniormester
12. oktober 2015 - 02:06 #1
Streaming er tungt for både CPU og GPU, det lag du oplever er ikke nødvendigvis pga netkortet.
Åben task manager og se hvordan CPU forbruget ser ud under lag/streaming.
Derudover fraråder jeg altid til at spille på Wifi hvis dette er tilfældet( Og specielt hvis du samtidig forsøger at streame i 720/1080p)
Avatar billede xmichaelskov Nybegynder
12. oktober 2015 - 16:32 #2
Jeg køre med netkabel og har ca 42/32 bet forbindelse hele tiden. Min cpu ser fin nok ud det eneste er at den ligger på ca 75 grader.

Computeren skulle nemt kunne trække de spile jeg spiller lagger også selvom jeg har prøvet det i low grafik:/
Avatar billede sonalias Seniormester
13. oktober 2015 - 12:12 #3
Opdatere driver? Ud fra specs burde den fint kunne køre flydende..
Avatar billede xmichaelskov Nybegynder
13. oktober 2015 - 13:31 #4
Har opdatert alt. Sat den på at køre med det grafikort som den skal. Den bliver hverfald sendt ind. E. Tak for hjælpen;)
Avatar billede sonalias Seniormester
14. oktober 2015 - 02:41 #5
Du lukker bare selv spørgsmålet... Held og lykke med den