Avatar billede jakobpm77 Nybegynder
10. oktober 2015 - 12:38 Der er 2 kommentarer

Defekt seagate 4TB

Stå med et stk defekt seagate extern harddisk, hvor selve printkortet er brænd af.
Mit spørgsmål er hvordan få jeg nemmest/billigst de data tilbage, da hvad jeg har læst mig frem til ikke bare kan bytte printkortet ud med et nyt.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2015 - 10:41 #1
Hvis du køber en identisk disk, burde kortet vel også matche din disk? Det er jo sådan at de arbejder på IBAS.
De har ufattelig mange diske de kan flytte ting fra for at redde indhold på diskpladerne.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2015 - 11:16 #2
Står der ikke et nummer på kortet du kan søge på?