Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
23. september 2015 - 11:47 Der er 10 kommentarer

Kan ikke installere ny mus + keyboard

Hejsa eksperter!

Jeg har lige fået et nyt tastatur Logitech G710 og en ny mus Razor Deathadder. Problemet er at jeg ikke kan få dem til at fungere. Musen virker fint, men den kan ikke konfigureres og hvergang jeg forsøger at installere dem, så får jeg bare meddelelsen "mislykket".

En anden meddelelse jeg også får er følgende "usb sammensat enhed mislykket".

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. Jonas
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2015 - 11:49 #1
du skal køre installationsprogrammet som administrator (dvs højreklik på det, og vælg 'kør som admin')
Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
23. september 2015 - 11:56 #2
Hvilket installationsprogram er der tale om?
Når jeg sætter mit tastatur til eller min mus, så nede i højre hjørne kommer det der pop up vindue hvor der står at den installerer enheden men så mislykkedes den.
Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
23. september 2015 - 12:16 #4
Det mærkelige er, at når jeg tænder min computer, så er der lys i tastaturet under opstarten, men stopper lige efter windows symbolet kommet frem og jeg skal til at logge ind på min bruger :S
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2015 - 12:20 #5
mus: http://goo.gl/nu0wV4
du skal se linjen Razer DeathAdder 3.5G Black Edition Windows Legacy Driver og klikke download ved den.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2015 - 12:21 #6
tastatur virker i bios (standard), men windows kan ikke genkende det, og indlæser ingen driver.
Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
23. september 2015 - 12:24 #7
Jeg har forsøgt at hente den software til logitech, men når jeg åbner det, kan den stadig ikke registrere mit tastatur...
Det samme gælder for musen...
Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
23. september 2015 - 12:26 #8
Den skriver Overskrift: "Der opstod et problem da windows installerede driversoftwaren til enheden"

"Windows har fundet driversoftwaren til enheden men der opstod fejl under forsøg på at installere det"
"Den angivne fil blev ikke fundet"
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. september 2015 - 14:21 #9
Se om du i Bios Har enablet alle USB funktioner ikke kun sat til auto
ellers prøv med Slimdrive? Hent denne vejledning med link til Free download.
http://web.gratisupload.dk/f/87eddfb5lr
Avatar billede Glinvad24 Nybegynder
23. september 2015 - 15:43 #10
Har løst problemet nu. Det eneste jeg gjorde, var at hente windows 10 og så virkede det sku fint!