Avatar billede darkwader Juniormester
21. september 2015 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdatering til windows 10

Hej

Skal have lagt alle opdateringer ind i widows 7 med sp1 inden man lægger windows 10 oven på

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2015 - 16:49 #1
Har du hentet installtions medie til win 10?
Kan ikke forstille mig det skulle være nødvendigt hvis du har medie, men jeg har ikke selv prøvet det :-(

Vigtigt er det dog at du 1 gang vælger at det skal være en opgradering, for ellers får du ikke win 10 aktiveret.
Avatar billede darkwader Juniormester
21. september 2015 - 22:00 #2
Har nu selv fundet svaret ved at prøve at gøre det. Man skal have opdateret windows 7 med alle opdateringer ellers går den ned
- Og der er anvendt instalations medie
Sagen lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2015 - 19:45 #3
Ok. Tak for info.