Avatar billede L_Amtoft Mester
18. september 2015 - 20:33 Der er 2 kommentarer

FileZilla - slet mange filer

Windows 10
FileZilla 3.14.0

har et par overvågningskameraer der sender billeder til en ftp-server
jeg bruger FileZilla til at hente og slette disse billeder
Udfordringen går på at jeg kan kun slette ca. 700 filer adgangen - det er specielt udfordrende når en edderkop laver spin foran et kamera og der er ca. 200.000 billeder  :-(

kan man ændre en indstilling i FileZilla til f.eks. så der kan slettes 10.000 filer adgangen
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2015 - 02:18 #1
i givet fald er den jo under settings, og jeg regner ikke med den findes.
700 er et underligt tal..
Avatar billede L_Amtoft Mester
21. september 2015 - 08:37 #2
tror heller ikke der er en "Max antal slettede filer pr. gang", er nok mere tilbøjelig til at tro det er noget tidsmæssigt.
Det er _IKKE_ præcist 700, men ca.

Har ikke det nøjagtige tidsrum, men 3-5 minutter så skal jeg trykke 'Delete' igen

fortsætter med at fjerne edderkopper og lede efter løsning :-)