Avatar billede lostsailor Nybegynder
09. september 2015 - 09:13 Der er 3 kommentarer

kan ikke initialiseres

Jeg modtog i går en ny sshd til min bærbar. Jeg isatte den som min sekundære harddisk, og flyttede nogle filer hen på den. Den nåede at virke i omkring 20 minutter, og så stoppede den.
Den registreres af computeren men dukker kun op i diskhåndteringen, hvor den står til at skulle initialiseres, hvilket den siger at den ikke kan.

Hvad kan jeg gøre for at få den til at virke? Eller skal den retur?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2015 - 12:46 #1
det kan være en bios-opdatering skal til.
Avatar billede lostsailor Nybegynder
09. september 2015 - 15:16 #2
Har lige kigget, og der er ingen opdatering til BIOS.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2015 - 15:39 #3
Så ville jeg bytte...