Avatar billede Kluddermor Juniormester
02. september 2015 - 16:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win10: Hvor gemmes startmenuens setup?

Hej Eksperter

I win8.1 havde jeg lavet backup af min metro start menu, så jeg nemt kunne lave ens opsætning hen over flere computere.

Denne information lå i disse 2 filer:
C:\Users\(user-name)\AppData\Local\Microsoft\Windows\appsFolder.itemdata-ms

C:\Users\(user-name)\AppData\Local\Microsoft\Windows\appsFolder.itemdata-ms.bak

Og det var derfor bare et spørgsmål om at copypaste disse filer til ny computer.

Men hvor gemmes setup af startmenuen i win10, så jeg kan lave samme trick?
Avatar billede Kluddermor Juniormester
03. september 2015 - 22:39 #2
Tak for input. Dog tilsyneladende ikke samme opsætning som min win10 bruger.
Jeg har kun 1 fil i den mappe artiklen henviser til, der minder om de nævnte 4 setupfiler i artiklen, nemlig appsFolder.itemdata-ms.remote, men den er ikke opdateret siden starten af august, så den kan ikke have noget med opsætningen at gøre.

Jeg har ledt længe på google og finder kun beskrivelser af proceduren i win8.1.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. september 2015 - 13:00 #3
Nu er det også fra prewiev versionen dette er hentet. De kan have rettet det i den endelige udgave
Avatar billede Kluddermor Juniormester
29. december 2015 - 13:02 #4
Jeg lukker tråden uden at have fundet en løsning. Hvis jeg finder den en dag så poster jeg løsningen her.