Jeg kan ikke umiddelbart komme ind i routeren, den er fra Yousee, har ikke password
Jeg har installeret en Spybot i v 2.4, den plejer ikke at volde problemer, men det der skete henledte mine tanker på host filen, og derfor så jeg på den, og der stod en masse som ikke behøvede at være der, og derfor lagde jeg den originale ind i stedet. Men det hjalp ikke.
Og ja, alt HP er afinstalleret, genstartet og hentet sidste nyt fra HP's hjemmeside.
Ligegyltigt hvilken IP jeg pinger internt, svarer den med computerens IP at den ikke er tilgængelig.
#4 Kontakt yousee og hør ad efter login til routeren.. (Burde du sagtens kunne få afvide hvad er eller hvor den står).. kan tænkes den står på routeren (på en lidt ualmindelig måde) Du må os godt lige høre dem ad om AP isolation er aktiveret og eller en funktion i din router..
Kunne godt mistænke at Yousee har fjernet muligheden for at pinge enheder på netværket.. Kan du pinge andre enheder?
host filen skal du næppe pille ved..
Installer al software og drivere fra HP og brug: "Kør som administrator" på dem hvis muligt (De filer du henter online fra HPs side)
Har du på printeren selv manuelt tilsluttet den til dit wifi?
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.