Avatar billede Slettet bruger
19. august 2015 - 18:06 Der er 1 kommentar

Windows 10 søgefunktion, startknap, action center mm. virker ikke.

Hej. Jeg har lidt af et problem. Jeg opdragerede til windows 10 for ikke så længe siden, og i starten virkede det helt fint, men nu virker stort set alt relateret til windows 10 ikke. Deriblandt søgefunktionen, start og action center. Når jeg trykker på tingene viser min mus cirklen der indikerer at den arbejder, men der sker ikke noget. Se link: https://gyazo.com/87d1e931feb72c24b47f761b4c7589ec.
Når jeg klikker på søgefeltet sker der heller ikke noget. Se link 2: https://gyazo.com/891af70aeaf18ab3b091024c1646423f

Min computer er ikke ligefrem langsom, så det er ikke fordi jeg er utålmodig ;)
Jeg har prøvet at deaktivere alle programmer der starter op automatisk, så det er ikke at program, der forsager problemet. Jeg har også prøvet at åbne powershell som administrator, og indtastet kommandoen Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}. Men det virkede heller ikke
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2015 - 18:10 #1
Hov! Forresten er det her nok også værd at nævne:

Tidligere når jeg højreklikkede på mit skrivebord og gik til personlige indstillinger>låseskærm, var alle firkanterne under "vælg en app for at vise en detaljeret status", og "vælg apps for at vise hurtig adgang" overstreget af et rødt kryds, og nu er de bare helt væk. https://gyazo.com/c5db794936fe7cee5b340db45c90105d