Avatar billede torben lind Forsker
11. august 2015 - 18:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

win10 Edge browser

Hej alle sammen.
Jeg har et spørgsmål,i forbindelse med den nye browser i Win10.Er der mulighed for at have 2 åbne Edge browser på engang,så når man sidder og streamer nyheder f.eks,så kan man åbne en Edge browser mere der så vil ligge nede på proces linien når man minimerer den.På internet explorer kunne man gøre dette.Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre i Edge browser.
Jeg håber det er til at forstå hvad jeg mener ellers kom tilbage.
Torben
Avatar billede Slater Ekspert
11. august 2015 - 19:01 #1
Du kan som altid åbne et nye vindue ved at trykke Ctrl+N
Avatar billede torben lind Forsker
11. august 2015 - 19:14 #2
Hej viperine.
Ja så lærte man også noget i dag.Mange tak for hjælpen det virker.
Smid et svar og point er på vej til dig.
Torben
Avatar billede Slater Ekspert
11. august 2015 - 20:40 #3
Jamen så gerne, tak.