Avatar billede vitos Nybegynder
07. august 2015 - 15:33 Der er 2 kommentarer

ACPI driver til windows 10

hej
jeg har opdateret min lille Asus computer til windows 10 (fra 7). Efter at have gjort det kommer der hele tiden en pop-up hvor den skriver: Missing Asus APCI driver, please install Asus APCI  driver.
Mit problem er at jeg har søgt lidt på nettet og kan ikke finde den.
Er der nogle som ved hvor jeg kan finde den?
Mvh Thor
bonus spørgsmål: kan man slette den mappe som hedder Windows.old?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2015 - 16:04 #1
hvis du ikke vil gå tilbage til win7, eller har et image af din win7 liggende, så bare slet windows.old
Typisk kan du gå til asus, finde support og indtaste modelnavn. Så kommer mulige drivere til maskinen til diverse win-versioner. Den til win8/8.1 bør virke.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. august 2015 - 20:51 #2
Indsæt dit model nummer i søgefeltet
http://www.asus.com/support/