Avatar billede buls Seniormester
07. august 2015 - 13:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 til 10

Hej.  Håber I kan hjælpe mig med dette,samsung kunne ikke. Jeg har en Samsung Pc ( model np300v3a-so7se ) der køre på Windows 7 og så vil jeg gerne have Windows 10.Jeg har ringet til Samsung og spurgt om min pc var klar til windows 10 og det skulle den være. Men jeg har ikke nogle apps på pcén så jeg kan hente windows 10.

Er det noget I kan hjælpe med  ???

Hilsen buls
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2015 - 13:44 #1
den kommer på et tidspunkt via windows update.
Avatar billede buls Seniormester
07. august 2015 - 13:53 #2
Jeg har hørt at den skulle være sendt ud via windows update og hvis ikke,hvornår sker dette  ???
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. august 2015 - 14:02 #3
Men HUSK nu at klone din eksisterende harddisk inden du vælger at opgraderer.

Og hent din productkey og skriv den ned. Hvis uheldet for alvor skulle være ude.

Start commandprompt skriv cmd i søg og kør med administrative rettigheder.

Sæt denne streng ind og tryk enter.

wmic path softwarelicensingservice get OA3xOriginalProductKey
OA3xOriginalProductKey

Så får du din produkt nøgle.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2015 - 14:17 #4
Til alm brugere kommer den nok i løbet af 2015 i Update.
Avatar billede kurtba Ekspert
08. august 2015 - 00:04 #5
Man bliver gjort opmærksom på opgradering ved at der dukker et flag op nede i højre hjørne. Via dette flag tilmelder man sig opdateringen.
Så hvis ikke du har fået dette flag, er der noget galt.
Avatar billede buls Seniormester
22. august 2015 - 15:30 #6
Lukker
Avatar billede buls Seniormester
22. august 2015 - 15:30 #7
Lukker
Avatar billede kurtba Ekspert
23. august 2015 - 23:44 #8
Du kunne åbenbart ikke bruge svarene til noget, siden du tildeler point til dig selv?
Du burde skrive, hvorfor du gør, som du gør.
Der står intet om dit problem blev løst eller hvordan.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2015 - 23:06 #9
Det er sikkert den måde hvor på fjolset har samlet sine point.