Avatar billede mik28 Seniormester
13. juli 2015 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gulp

Hej Eksperter

Jeg forsøger at anvende GULP til at håndtere mit workflow i forbindelse med SASS og CoffeeScript. Mit OS er Ubuntu 15.04. Selve installationsprocessen gik tilsyneladende fint, men når jeg forsøger at kører gulp kommandoen får jeg denne fejl.

/usr/bin/env: node: Ingen sådan fil eller filkatalog

Jeg er helt på bar bund med hensyn til hvad der er galt????
Avatar billede Slater Ekspert
13. juli 2015 - 21:49 #1
Det betyder at den ikke kan finde kommandoen ´node´, hvilket som regel betyder at den ikke findes i din PATH. Er Node installeret korrekt? Prøv at installere igen, og evt. installere nodejs-legacy, som kan rette den fejl i nogle tilfælde.
Avatar billede mik28 Seniormester
13. juli 2015 - 21:58 #2
Tusinde tak for hjælpen. Problemet er løst. Læg et svar. :-)
Avatar billede Slater Ekspert
13. juli 2015 - 22:01 #3
Så gerne.