Avatar billede buttman81 Nybegynder
08. juli 2015 - 13:51 Der er 2 kommentarer

USB nøgle i bil

Jeg har i min bil to USB nøgler med musik. Den ene er en 8GB Kingston og den anden er en 32GB PNY.

Når bilen starter læses USB nøglen. Det tager ca. 30 sekunder. Mit problem er at 8GB nøglen starten op med at spille musik der hvor den var sidste gang bilen blev slukket, men 32GB nøglen starter altid ved den første fil.

Er der nogen der kan regne ud hvordan jeg får begge USB nøgler til at forsætte hvor de slap? Der er ingen indstilling i bilens anlæg der kan ændre det.
Avatar billede kurt54 Ekspert
08. juli 2015 - 14:15 #1
Hvis den 'husker' på enheden:
Er den store skrivebeskyttet eller helt fyldt op enten pladsmæssigt eller med max antal filer i roden.
Hvis den husker på radioen kan den muligvis kun huske en.
Avatar billede buttman81 Nybegynder
08. juli 2015 - 19:36 #2
Skrivebeskyttet? Så ville jeg vel ikke kunne ligge filer på den?

Der er 9GB ledig plads på den, 3800 filer fordelt på 6 mapper.

Der står godt nok i instruktionsbogen til bilen at det fungerer mest optimalt hvis en USB enhed har en allokeringsenhed på 2048 byte. Det har den lille nøgle, men på den store kan jeg kun vælge 16, 32, 64 eller 8192 byte