Avatar billede barth Professor
08. juli 2015 - 09:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tekststørrelse Outlook 2013

Jeg kører Windows 8.1 og Office 2013.
Jeg har fået et underligt problem.
I min Outlook har jeg teksten som Arial 11, men.......

På skærmen når jeg skriver er teksten blevet meget lille. Den står stadig på Arial 11, og når mailen kommer frem er teksten også fin.

Men på skærmen når jeg skriver mailen, er teksten så lille, at jeg næsten ikke kan se den.

Jeg tror faktisk jeg har været ude for dette før, men det løste sig så af sig selv.

Håber på hjælp.
08. juli 2015 - 11:12 #1
Mon ikke du har fået valgt en anden zoomgrad end 100%?

I en ny mail vælger du Zoom på fanen Meddelelse. Sæt den til 100, og jeg gætter på at du er tilbage ved normalen.
Avatar billede barth Professor
08. juli 2015 - 11:38 #2
Hurra. Det virkede. Sen et svar. Så godkender jeg. Tusind. tak.
08. juli 2015 - 11:42 #3
OK!
Avatar billede barth Professor
08. juli 2015 - 11:52 #4
Tusind tak...