Avatar billede Jannickhess Professor
14. juni 2015 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP Bærbar og HP Mus med ledning virker ikke sammen lige nu

Kære eksperter,

Jeg har sat en Mus med ledning til min Hp, men den fungere ikke der er dog rødt lys nede i bunden af musen

Det er vel et driver problem går jeg ud fra ?

HP Model Probook 4730S
Muse modelen kan jeg ikke finde nr på ?
Men den er sort med hvidt HP Logo på

Kan nogen hjælpe mig vil jeg bare være ekstra Glad..

JH
15. juni 2015 - 13:18 #1
Der er et, måske to settings I BIOS du skal kontrollere, og evt. rette.

1. USB skal sættes til Legacy support.
evt.
2. Der kan være en setting der hedder noget I retning af multible input devices enabled.
Jeg kan ikke huske det nøjagtigt, og jeg kunne ikke finde det punkt på min egen ProBook.

Du kan måske åbne advanced settings med CTRL+A, når du er I BIOS setup'en.
Avatar billede Jannickhess Professor
15. juni 2015 - 16:59 #2
Kære rogerrabbit,

Jeg kan ikke helt forstå, det da min trådløse virkede fint, men den kan jeg så bare ikke lige finde lige nu her i Flytterodet..
Men er ved at være mere på plads nu efterhånden

Jeg vil prøve dit råd senere,

JH
16. juni 2015 - 12:32 #3
OK, det leder jo så til nogle uddybende spørgsmål :D

Det trådløse, er det noget der er bygget ind I maskienen?.

Jeg har 2 typer trådløs.
Den ene, skal jeg sætte en dims I USB porten. Her skal du stadig chekke punkt 1,

Den anden type, er indbygget, evt bluetoth (jeg ved det ikke helt). Du skal nok stadig chekke puukt 1.

Hvis det trådløse virker, kan du glemme punkt 2.

Ummidelbart, hvis trådløs virker med en dims I usb'en, virker det andet også bare.
Og ellers er det defect.
Avatar billede Jannickhess Professor
22. juni 2015 - 20:41 #4
Hejsa, jeg har fundet min Usb Trådløse Mus, igen - nu virker det igen
Men underligt at en Mus fra HP til en Hp Bærbare ikke kan sammen ?
Jeg fik en rimelig proff til at kigge på det dog kun lige via fjernsupport. - han fandt ikke nogen løsning.

Men Tak for foreslag, som dog ikke hjalp mig vidre..

Tak for foreslag.

JH