Avatar billede reveil Nybegynder
06. juni 2015 - 21:59 Der er 2 kommentarer

tv og pc skærm på grafikkort sortskærm fejl

Hej

Håber der er nogle her inde der kan hjælp mig med at ret irriterende problem jeg har.

Jeg har et tv sat til mit grafikkort og jeg har min pc skærm sat til.
Når tv'et bliver slukket så blinker min pc skærm sort i et par sec for så at gå tilbage til normalt.
Det der er irriterende er at den også gør det når jeg er inde i spil. ud over at den blinke så minimere eller formindsker de spil jeg spiller.

Min pc skærm er 1680 + 1050
tv skærmen er 1920 + 1080

tv'et er forbundet gennem en surround anlæg

Jeg syntes jeg har kigget over alt men der ikke rigtig nogle der kan give mig nogle svar.
Jeg har opdateret driver og alt det. dog ikke bios i tv'et

På forhånd tak
Avatar billede reveil Nybegynder
06. juni 2015 - 22:01 #1
Glemte at skive jeg bruger windows 7
Avatar billede reveil Nybegynder
08. juni 2015 - 21:43 #2
Når det var åbenbart min forstærker der lavet noget problem.