Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2015 - 00:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sender man dokumenter til en fremmede printer?

Jeg har lavet et CMS system, til et pizzaria, og de vil gerne have at der automatisk skal udskrives en ordre til deres printer, når der angives en ordre på siden.

Er der nogen der ved hvordan man går det?

Findes der et script der kan sende en request fra kundens til firmaet printer?
Håber I kan hjælpe?
Avatar billede leif Seniormester
18. maj 2015 - 08:22 #1
Meget kan gøres idag, men en lille klient som poller databasen og printer vil nok være det nemme :-)

Har ikke selv noget kode men det er sådan jeg ville gribe det an.
Avatar billede Slater Ekspert
18. maj 2015 - 08:22 #2
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. maj 2015 - 08:58 #3
Nogle printere kan opsættes til noget "airprint" og andre igen med noget "email" print.
Hvis den printer du har i dag, kunne opsættes til dette, ville det jo være nemt bare at sende en email til "printeren". :o)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2015 - 02:05 #4
tak, læg venligst svar