Avatar billede Subennet Nybegynder
18. april 2015 - 21:11 Der er 3 kommentarer

Størmforsyning til Samsung "24" S24A350H

Hej Eksperter.

Jeg har en fået en Samsung skærm af min svoger, men når jeg tilslutter den, virker det ikke som om at der kommer strøm til. Han har nævnt at han har haft problemer med den i den forstand at, han har skulle rykke lidt frem og tilbage i kablet der går ind i skærmen, før den ville tænde.
Jeg kan ikke få den til at tænde og det virker ikke som om at indgangen i skærmen har taget nogen form for skade.

Uden at vide det, tænker jeg at der skal en ny strømforsyning til.
Men ved i hvor man kan få fat i sådan en henne?

Mvh. Dean
Avatar billede richardjensen Seniormester
18. april 2015 - 23:18 #1
Forslag: mål efter om strømforsyningens output er ok (ikke tilsluttet skærm ! )
Hvis ikke,prøv da at spørge  hvor skærmen er købt, (eller hos anden forhanler,som sælger typen.
En mulighed er også:  http://www.samsung.com/dk/info/contactus.html
Avatar billede buttwipe Juniormester
19. april 2015 - 10:22 #2
På Amazon:
http://kortlink.dk/amazon/gh5f

Men hvis du har et multimeter, så prøv lige det som bliver foreslået i #1 først.
Avatar billede Subennet Nybegynder
20. april 2015 - 12:22 #3
Okay tak for hjælpen.