Avatar billede larsgrau Forsker
09. april 2015 - 11:56 Der er 1 løsning

Tæller

Hej

Jeg har en forespørgelse som hedder Data_and_category hvor der er 2 koloner i Category og Date. I category er der flere forskeldige, AIR, LAND, SKIB, jeg vil gerne kunne tæller hvor mange linie er er af hver.

Jeg har prøvet med Dcount

Denne

ME.AIR = Dcount("[Data_and_category]", "Data_and_category", "Category = 'AIR'")

Men min vba kommer med en fejl, at den ikke kan finde det, noget som kan fortælle mig hvad jeg gør forkert ?
Avatar billede larsgrau Forsker
09. april 2015 - 12:21 #1
Har fundet fejlen den skal se sådan her ud

ME.AIR = Dcount("[´Category]", "Data_and_category", "[Category] = 'AIR'")