Avatar billede keller4ever Nybegynder
16. marts 2015 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvide ikoner på processlinien

Hej.

Jeg kører windows 7 Enterprise 64 bit system.

Mine ikoner på processlinien er hvide, det er IE, outlook, windows stifinder, Google chrome og windows media player der står som hvide ikoner.
Jeg kan godt gå ind i start menuen og finde programmerne der og starte dem op, men ikke fra min processlinie, hvad er der sket ???

Mvh Thomas
Avatar billede 220661 Ekspert
16. marts 2015 - 17:30 #1
Hej og velkommen til.
Prøv at trykke gentagne gange på F8 lige som du starter computeren og gå i fejlsikret tilstand.
Prøv at vælge "sidst kendte konfiguration hvor systemet virkede" og start op på den
Avatar billede keller4ever Nybegynder
16. marts 2015 - 19:42 #2
Hej og tak for dit svar, jeg vil teste i morgen tidlig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2015 - 19:02 #3
Fik du det tjekket?
Avatar billede keller4ever Nybegynder
23. marts 2015 - 10:42 #4
Hej igen.

Undskyld det sene svar, har ligget syg de sidste par dage.

Jeg havde en ven på besøg som kiggede på det, og han tog den nemme løsning, højreklik på ikonerne og frigør dem, og så tilføj dem igen bagefter -.- det tænkte jeg slet ikke på at prøve :(
Nu har den kørt weekenden over uden problemer.

Tak
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2015 - 15:51 #5
Velbekomme. Du lukker bare igen med et at de svar du har lagt.