Avatar billede ibnielsen Seniormester
28. februar 2015 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Find venner til både android og iphone

jeg har en iphone og resten af familien, incl konen, har også en.
Imidlertid vil jeg meget gerne af med den og istedet anskaffe en android telefon.
Vi bruger bare 'find venner' meget, da vi altid kan se hvor de andre er, og vi skal ikke til at godkende etc, da det gøres en gang for alle.
Det duer ikke med at skulle godkende, hvis jeg får et hjertetilfælde, så kan jeg jo ikke så godt godkende!
Er der nogen der kender en sådan applikation, der virker på både ios og android, og som er så enkelt, at min kone kan finde ud af det.
Jeg har prøvet Glympse og andre, men de er for indviklede-
Avatar billede ibnielsen Seniormester
28. februar 2015 - 15:47 #2
Den første er kun android, og dur derfor ikke da resten af familien ikke vil skifte fra iphone
Den anden hvor glympse, som jeg skrev ovenfor ikke duer, da den udløber og hele tiden skal fornys.
Den næste er med et fælles mødested, og derfor irrelevant.
den sidste life360 er jeg ved at tjekke
Avatar billede ibnielsen Seniormester
06. maj 2016 - 08:26 #3
man kan bruge life365