Avatar billede carlt Seniormester
20. februar 2015 - 09:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forbinde to bærbare (så #2 viser hvad #1 laver)

Jeg vil gerne kunne arbejde på #1 således at det samme billede vises på #2.
1)Hvordan forbindes skærmene
2)Og hvordan gør man i øvrigt?
Avatar billede cht22 Professor
20. februar 2015 - 10:01 #1
Du kan bruge TeamViewer det er gratis til privat brug.

http://www.teamviewer.com
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2015 - 10:03 #2
Bare så vi er enige. Det er 2 bærbare og ikke 1 bærbar og 2 skærme?

Hvis 2 bærbare og de skal vise det samme billed, så skal du nok finde noget fjern skrivebords software som virker på lan. Så skal de blot være forbundet til den samme router og gerne sætte dhcp op i routeren så de bibeholder en bestemt IP hver især :-)

Noget ala tightVNC
Avatar billede carlt Seniormester
20. februar 2015 - 10:20 #3
Det er to bærbare, som hver især er trådløst forbundet til samme router.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2015 - 10:44 #4
Okay, men jeg vil anbefale tightVNS, da det virker lokalt hvorimod teamviewer forbinder til en server udenfor netværket..
Avatar billede carlt Seniormester
20. februar 2015 - 11:20 #5
Hvor finder jeg tightVNS
Avatar billede Blueeyez Mester
20. februar 2015 - 11:29 #6
http://www.tightvnc.com/

Der er faktisk en del løsninger, men husk at det hele foregår over dit lokale net, så det mest optimale er lan kabler..

Ellers skal dine bærbare understøtte at deres skærm skan bruges som sekundær skærm på en anden bærbar, men det er vidst ikke mange der kan det..
Avatar billede carlt Seniormester
08. april 2015 - 11:02 #7
Jeg har opgivet projektet:-(
Så læg et svar:-)
Avatar billede cht22 Professor
09. april 2015 - 09:11 #8
Her er et svar.
Avatar billede carlt Seniormester
09. april 2015 - 13:36 #9
Du gjorde et forsøg.
Tak.