Avatar billede 220661 Ekspert
14. februar 2015 - 08:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point til milter

Hej milter læg lige et svar her så vi deler point i denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/1001661#reply_8171962
Avatar billede milter Ekspert
15. februar 2015 - 18:55 #1
Hej 220661.

Tak.

Helt ærligt, aå ved jeg ikke, hvorfor jeg reagerede på den måde i spørgsmålet. Måske fordi jeg ofte oplever, at spørgere tilsyneladende ikke "gider" læse links igennem, som vi andre bruger tid på at finde for at hjælpe dem.

Jeg er i bund og grund totalt ligeglad mht. pointene. Jeg kan ikke bruge dem til noget som helst, men for at afslutte hele historien lægger jeg et svar her.

Den giver mig desværre hverken billigere flybillet til Irland eller rabat på billeje på den 3-ugerstur, som starter i morgen tidlig. Ikke en gang en billig frokost i lufthavnen. Men tak alligevel :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2015 - 19:09 #2
Hej milter.

Vil ønske dig en rigtig god rejse til Irland. Håber du får en hyggelig tur :-)

Jeg synes det er helt i orden du reagerer. Jeg synes også selv det er lidt ærgerligt at tråde ikke bliver læst.
Normalt prøver jeg at huske at læse dem, men her glippede det altså :-( , og derfor synes jeg så vi skulle dele point.
Også selvom vi ikke rigtig kan bruge det til noget særligt.

Vigtigst er det jo at budskabet kommer frem, og at andre kan bruge de ideer der kommer i tråden.
Det er med den hensigt jeg deltager på Eksperten.
Avatar billede Lars8960 Mester
16. februar 2015 - 18:27 #3
Kære Milter og 220661
Jeg er virkelig ked af forløbet af min behandling af de gode forslag til afhjælpning af mit problem.
Milters forslag #1 gennemgik jeg naturligvis. Men jeg forlod disse forslag
- da jeg ikke havde umiddelbar mulighed for at flytte filerne over på en anden disk,
- at "max limit of number of files" i roden samt i antal i øvrigt ikke var overtrådt i mit tilfælde.
Derfor forlod jeg forslagene og gik over til # 2. Og her begik jeg den fejl, at jeg ikke først kommenterede mine overvejelser til # 1.
At jeg herefter til sidst gik over til at formatere mine HD, uden at erindre Milton henvisning  til "Superusers forslag herom", er jeg virkelig ked af. (Jeg havde Googlet lidt om emnet.)
Fra tidligere læsning af Jeres indlæg på andre spørgsmål ved jeg, at det I begge kommer med er særdeles kompetente løsninger.
Endnu en gang undskyld Milter.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2015 - 21:43 #4
Tak for din besked og roserne :-)
Avatar billede milter Ekspert
10. marts 2015 - 13:00 #5
@ Lars8960.

Også en sen tak for de pæne ord fra mig :-)

Og som tidligere skrevet, glem min lidt "sure" kommentar tidligere. Jeg må have haft en dårlig dag :-)