Avatar billede Andr8806 Nybegynder
09. februar 2015 - 13:07 Der er 3 kommentarer

Mit Headset skratter

Goddag!

Jeg sidder i det problem at min headset skratter, og det er kun mig som kan høre det så hvis jeg benytter skype er det kun mig selv som kan høre den irreterende lyd.

Jeg bruger en stationær PC, og ligegyldigt hvilken indgang jeg bruger skratter det.

Nogle der ved hvofor?

P.S Det er et helt nyt headset og har prøvet med mange forskellige og det skratter stadig!

- Andreas
09. februar 2015 - 13:49 #1
Helt nyt headset = retur til butikken, hvor det er købt!
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2015 - 14:11 #2
Og det er så ikke fordi du overstyrer lyden på headsettet?
Du siger du har prøvet flere med samme resultat??
Er lyden i orden over almindelig højttaler på computeren?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2015 - 21:17 #3
hvis de alle skratter så er det dit lydkort stik som er fyldt med skidt og snavs, evt. nicotin, eller også er det bare slut med det stik.

du kan rense det med komprimeret luft som man også bruger til at rense computer indeni for støv