Avatar billede brianjoe Nybegynder
07. februar 2015 - 23:44 Der er 1 kommentar

JQuere og Prototype.js konflikt

Jeg sidder og roder med et website som er bygget op i Magento og derfor skal jeg bruge Prototype.js - det bliver hentet ind som standard.

Jeg vil så bruge bootstrap-select.js som omdanner mine select's til noget lidt mere fancy.

Dog forsvinder hele select'en så snart jeg vælger en option i listen.

Jeg har inkluderet disse filer:

jquery-2.1.0.min.js
bootstrap-select.min.js
prototype.min.js

Og dette script <head> sektionen:

var $j = jQuery.noConflict();

$j(document).ready(function($) {
    $j('.selectpicker').selectpicker();
});

Og HTML'en:

<select class="selectpicker">
    <option value="volvo">Volvo</option>
    <option value="saab">Saab</option>
    <option value="mercedes">Mercedes</option>
    <option value="audi">Audi</option>
</select>

Nogen der kan give mig et hint? Tjek fiddle jeg har lavet her: http://jsfiddle.net/0vh03tnn/1/

Thanks!
Avatar billede keysersoze Guru
08. februar 2015 - 00:53 #1
Det hurtige fix vil være at sætte display: block !important; på .bootstrap-select.