Avatar billede bertramNL Nybegynder
05. februar 2015 - 15:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

God gamer stationær ?

Hej

Har i noget tid kigget på en gamer stationær, fandt den her :

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-gamer-computer/LE90AV0016MT/lenovo-erazer-x310-stationar-gaming-computer

Men ved ikke selv så meget om computer, så håber der er nogen der kan hjælpe mig. Kan denne computer klare spil som CS GO, Lol men også mere grafik krævende spil som Flight simulator x. Hvis i har nogle bedre, forslag til en gamer stationær under de 5000 kr må i meget gerne linke.

Tak på forhånd
Avatar billede solonox85 Nybegynder
05. februar 2015 - 15:51 #1
Jo den burde køre det uden problemer :)
Avatar billede bertramNL Nybegynder
05. februar 2015 - 17:21 #2
Okay, har du et bedre forslag eller har jeg ramt meget godt ?
Avatar billede solonox85 Nybegynder
05. februar 2015 - 19:30 #3
Det Faktisk en god pris du har fundet dig, fandt en på sharkgaming med ca samme spec, men til 1500 kr mere. måske fordi mærket er dyrre, men alt i alt ser den fin ud til gaming.
Avatar billede solonox85 Nybegynder
05. februar 2015 - 19:31 #4
kan nemlig ikke se hvilke mærke de bruger i den du har fundet :)