Avatar billede thefredster Nybegynder
10. januar 2015 - 10:42 Der er 4 kommentarer

Forstærker til pladespiller

Hej eksperter!

Sidder med en pladespiller, magen til denne her:
http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/j3sAAOSwc0FUp9tR/$_86.JPG  - nemlig en AKAI AP-A100, og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan slå den til en forstærker.
Hvad er mulighederne for at slå pladespilleren til en forstærker med de kabler den har?  - kablerne fra pladespilleren kan ses på det linkede billede!

På forhånd tak! :)

Frederik
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2015 - 11:07 #1
det ligner alm. phonostik, så kan den sluttes til alt.
Avatar billede thefredster Nybegynder
10. januar 2015 - 11:22 #2
hvad med det sorte stik? er det ikke lidt specielt? Er der nogen måde man kan slå den til et par almindelige højtalere?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. januar 2015 - 12:01 #3
det sorte stik ligner strøm til pladespiller. Der skal så være en strømforsyning også.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. januar 2015 - 19:43 #4
hvilken af det her spørgsmål er gældende, er det her http://www.eksperten.dk/spm/1000705 eller det her du har gang i her !

Det er ikke efter reglerne at have to spørgsmål åben med det samme indhold på samme tid !