Avatar billede hammerfalls Nybegynder
06. januar 2015 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver til medion negativ scanner

Hej

Jeg har en ældre medion negativ scanner. Men jeg har søgt alle steder efter drivere uden held. Fra medions egen hjemmeside har de ikke nogen driver. Når man kommer ind til der hvor der burde være står der bare at den ikke kan findes. Scanneren står som ikke genkendt i enhedshåndtering.

Det er en Medion MD 86774

Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2015 - 17:01 #1
det kan ofte godt betale sig at kontakte firmaer for at få fat i gamle drivere:

https://www.medion.com/mailing/service_dk.php
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2015 - 17:03 #2
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2015 - 17:04 #3
Ups, glemte at opdatere :-)
Avatar billede hammerfalls Nybegynder
06. januar 2015 - 17:34 #4
tak for svar. det prøver jeg