b]Tilbage til artiklen: Hvilken strategi vælger Oracle for BEA-produkter?[/b]
En anden mulighed for at tjene de 44 milliarder kroner ind igen, som virksomheden brugte på at købe BEA, er ved hjælp af mersalg.
Christina Steensboe vurderer, at Oracle kan udnytte den brede produktportefølje til at sælge produkter til eksisterende BEA-kunder.
“Hvis man tænker på applikationsservesiden, så har Oracle haft en større vækst end andre på området. Der har Oracle haft fordel af at kunne sælge til deres applikationskunder, noget som eksempelvis IBM ikke er i stand til, da den virksomhed ikke på samme måde har en applikationsportefølje og tilhørende kundebase. Jeg kan forestille mig, at Oracle er i stand til at sælge til eksisterende BEA-kunder. De har hele teknologi-delen og hele applikationsdelen, så det er naturligt at udnytte det,” siger Christina Steensboe.
b]Tilbage til artiklen: Hvilken strategi vælger Oracle for BEA-produkter?[/b]