Da det nye og opdaterede MobilePay så dagens lys for få måneder siden, blev det mødt med skepsis nogle steder fra.
Flere funktioner, man havde kendt til, var forsvundet eller ændret.
Nu kommer Mobilepay dog brugerne i møde og ændrer en central funktion i app'en, som brugerne har efterspurgt.
Det skriver B.T.
Kundefeedback har forlænget periode for anmodninger
"Da vi lancerede den nye version af MobilePay, lovede vi at lytte til brugernes ønsker," siger Anette Bøje, landechef for MobilePay til mediet og lader forstå, at det altså er brugernes feedback, der har fået MobilePay til at ændre funktionen.
Funktionen, der er tale om, drejer sig om anmodninger, og hvor længe de kan blive stående i app'en.
Før den store opdatering af MobilePay for tre måneder siden, så var der ingen frist for betaling af anmodninger, som man havde stående i app'en. Det blev ændret til syv dage i februar - og nu er det så blevet ændret igen.
Nu kan disse anmodninger blive stående i 30 dage.
For nylig kom det også frem, at MobilePay er på vej med en anden funktion, der også har været efterspurgt i noget tid. Denne funktion kommer dog til at koste et gebyr.
Det kan du læse om her: