Ifølge Samsung selv, er der kun få uger til, at selskabet vil løfte sløret for en ny S-kollektion af vilde toptelefoner: Samsung S21, den større S21 plus og topmodellen S21 Ultra.
Som med 2020-kollektionen, er Ultra varianten opsat på at imponere, ved blandt andet at diske op med fem kameraer bagpå, der tilbyder alt fra ultravidvinkel til 10 gange optisk zoom samt 108 megapixel hen ad vejen.
Ifølge mediet netmediet WinFuture, vil ’Ultra’-skærmen strække sig over 6,8 tommer og opdateres ved 120 Hz. Særligt for mobilen bliver en S-pen support, i stil med Note-familien – pennen vil dog skulle erhverves for sig.
Præcis hvad den øvrige S21 familie vil byde er endnu ikke sluppet ud, men lanceringsdatoen den 14. januar, synes at ligge fast.
På det sociale medie Voice, lækker den velorienterede Evan Blass billeder af den kommende S21 serie i alle sine afskygninger, hvoraf det fremgår, at der blot vil være tre kameraer bagpå, men at den vil udkomme i fire forskellige farver.
Roadmap: Her er VW’s elbilsplaner
Den administrerende direktør hos Volkswagen løfter den uge for bilfabrikantens overordnede elbilsplaner for de kommende år.
Og lader i et interview med britiske Autocar forstå, at der er flere spændende bilnyheder at se frem til fra selskabet.
Overordnet set, bliver årtiet detm hvor producenten skifter over til at være primært eldrevent. Inden udgangen af 2030 vil 55 procent af mærkets omsætning komme fra elbilsalg, lyder det.
2021 vil blive et overvejende crossover-år med en ny iD.5 coupé baseret på ID.4 samt en tunet ID.4 GTX variant med 302 elektrisk heste i sigte. Undervejs vil selskabets ID.3 også få en overhaling, så der vil kunne køres længere per kWh samt lades med både 130 og op til 170 kW i stedet for det nuværende max på 100 kW.
Året efter vil VW lancere den lovende ID.7 el-folkevognsrugbrød baseret på ’ID Buzz’ prototypen, mens ID Vizzion sandsynligvis bliver en mærkets første eldrevne stationcar. ID.7 forventes at blive mærkets største elbil med dimensioner på 4,96 gange 1,985 meter samt 1,90 meter i højden. Med ett 82 kWh batteri regnes der med at modellen vil kunne tilbagelægge omkring 400 kilometer per opladning.
På den længere bane vil der blive satset på mindre og billigere ID.1 og ID.2 hatchbacks, begge bygget ovenpå en mere kompakt MEB-platform.
Svært at blive klog på: Er Snapods headsetet en dum idé eller en genistreg?
Det er ikke kun Apple, der forsøger at gøre det enklere at have sin trådløse lyd med alle vegne.
Snapods-headsettet er et nyt alternativ, som selskabet satser på altid vil være med på farten, da de er bygget ind i et dedikeret cover til mobiltelefonen.
Ejer du en iPhone 12 kan den indbyggede magnetisk opladning, anvendes til at hæfte ørepropperne automatisk til telefonens cover.
Selve opladningsetuiet oplades via USB-C og gør selve telefonen en halv tomme tykkere.
Snapods headsettet eksisterer i øjeblikket som Kickstarter-projekt, hvor de første eksemplarer kan bestilles fra 69 amerikanske dollar, svarende til lidt over 400 kroner.