Mens coronakrisen har sendt virksomheder verden over i dyb krise, er fortællingen en anden for videoværktøjet Zoom, der oplever kronede dage på grund af det øgede behov for virtuelle møder.
De guldrandede tider afspejles i selskabets kvartalregnskab.
I årets første kvartal er selskabets omsætningen vokset 169 procent i forhold til samme periode i 2019.
Omsætningen for årets første tre måneder i 2020 er på 328,2 millioner dollar, svarende til omkring 2,2 milliarder kroner.
Og den voldsomme fremgang kan ligeledes ses i Zooms forventninger for resten af året.
Her fordobler selskabet nemlig forventningerne til omsætningen for hele året fra op mod 915 millioner dollar til op mod 1,8 milliarder dollar.
Det svarer til en forventet stigning fra 6 til 12 milliarder kroner.
Læs også: PFA forbyder brug af Zoom: Se CIO Morten Bruun Steiners it-sikkerhedsplan her
Her er kundetallene
Af regnskabet fremgår det, at Zoom nu har 769 kunder, der betaler 100.000 dollar over en et års periode.
Videotjenesten råder desuden over 265.400 kunder med mere end 10 ansatte.
Zoom vil dog ikke afsløre tallene for det samlede antal kunder.