- Få indblik i hvordan PFA Pensions har fremrykket en række it-investeringer i hardware under coronakrisen
- Læs hvordan flere PFA Pension-ansatte har fået nyt udstyr både på hjemmefronten og på kontoret
- Bliv klogere på hvordan PFA Pension håndterede at arbejde hjemme under coronakrisen
- Find ud af hvilke forholdsregler den danske pensionsgigant tager, når medarbejderne skal tilbage på kontoret
- Se CIO Morten Bruun Steiners egne erfaringer i processen og læs om de it-projekter, der er blevet en smule forsinket
Mens den danske sengetøjsmastodont Jysk har gjort sig bemærket ved at halvere betalingerne til selskabets it-leverandører under coronakrisen, er billedet et helt andet hos PFA Pension.
Krisen har betydet, at kun omkring 100 af PFA Pensions 1.300 ansatte har skullet arbejde fra kontoret.
Resten har skullet arbejde hjemmefra i løbet af de seneste måneder.
Derfor har PFA Pension måtte fremrykke en række it-investeringer for at imødekomme den øgede efterspørgsel på skærme, tastaturer og VPN-forbindelser.
Det fortæller virksomhedens CIO, Morten Bruun Steiner, til Computerworld.