Mens nogle kunder fra det konkursramte Skyline kæmper med at finde ordentlige bredbåndsforbindelser, så har nogle fundet andre leverandører.
Men nu rammer flere problemer nogle af disse kunder.
For hos firmaet Airnet lyder driftsmeldningen på hjemmesiden: "Driftproblemer - Vi er i gang"
På grund af de "mange forandringer og tilgang af nye kunder" efter Skylines konkurs er Airnet i gang med at opgradere alle deres sendere, meddeler selskabet.
"Kunder kan opleve nedsat hastighed eller funktion på internet og telefoni. Vi beklager de gener, det medfører for vores kunder," skriver selskabet videre.
100 henvendelser i timen
Skyline havde omkring 40.000 kunder og efter dets kollaps i maj måtte i de mange kunder finde nye leverandører.
Ifølge epn.dk var Airnet en af arvtagerne af kunder.
"Vi er gået fra normalt at modtage 10-20 henvendelser om dagen til at modtage omkring 100 henvendelser i timen, siden Skylines konkurs i torsdags," sagde AirNets direktør Søren Jørgensen kort efter Skylines konkurs, ifølge epn.dk.