Det blev webbureauet Framfab, der rendte med resterne af den konkursramte konkurrent Icon Medialab.
Blot 14 medarbejdere ud af 50 får lov at fortsætte deres arbejde i Framfabs lokaler.
Deres opgave bliver at pleje de kunder, som Framfab tager med fra Icon Medialab, og Framfab har som ambition, at kunderne ikke skal mærke noget til konkursen.
- Vores nye medarbejdere vil fortsætte de igangværende projekter, som kunderne havde lagt hos danske Icon Medialab, så konkursen forhåbentlig ikke bliver til gene for kunderne, siger Jesper Andersen, administrerende direktør for Framfab Danmark.
Icon Medialabs danske datterselskab blev erklæret konkurs i torsdag af sit svenske moderselskab, der ikke længere ønskede at kaste flere penge i den danske forretning.
Selskabet kom ud af 2002 med et underskud på 6,4 millioner kroner.
Framfab oplyser ikke, hvor meget det koster at købe de sunde dele af Icon Medialab ud af konkursboet.