»Vi havde egentligt succes, men vi havde også en udviklingsafdeling, der slog et for stort hul i jorden samtidig med, at vi nok ikke lukkede så mange ordrer, som vi havde forventet«, siger Groser til Computer Reseller News.
Produkterne i udviklingsafdelingen, der er tillægsmoduler til Superoffice, forventede Michael Groser sig egentlig meget af, men udviklingen kostede for mange penge, og trak for lang tid ud. I et forsøg på at redde udviklingsafdelingen, blev der tabt for mange penge til at Nordic Solutions kunne fortsætte, og firmaet blev begæret konkurs.
På trods af konkursen ser Michael Groser dog slet ikke CRM-markedet, som et krisepræget marked.
»Selvfølgelig er der en eller anden form for afmatning, men vi følte alligevel at det gik ufattelig godt. Men vi fik nok ikke snøret posen på så mange sager, som vi gerne ville,« erkender Groser.
Læs mere om Nordic Solutions og CRM-markedet i det nye nummer af CRN, der udkommer på onsdag.