»Med SuperOffice har vi fået en respekteret, international partner, der har det helt rigtige produkt og dertil en visionær, fremadrettet udviklingsstrategi, som stemmer fint overens med Datakomms planer for fremtiden. Hos DataKomm har vi med vor sammensætning af medarbejdere i virksomheden en stærk rolle med udvikling af individuelle CRM-løsninger, som er et af vores fokusområder. Derfor kan jeg slå fast, at vi med denne samarbejdsaftale har placeret os i en situation, hvor vi på bedste vis kan servicere det hjemlige marked med fremtidssikrede og fleksible, e-baserede CRM-løsninger,« siger Lars Rohde, der direktør i Datakomm.
At samarbejdet etableres netop nu, kan ifølge Superoffice tilskrives den aktuelle markedssituation, hvor danske virksomheder for alvor er begyndt at investere i CRM-løsninger.
»Datakomms position på markedet med erfaring og kompetencer inden for systemintegration og internetbaseret applikationsudvikling kombineret med Superoffices CRM-produktsuite, vil sikre Datakomm en frontpositionen på CRM-markedet herhjemme,« mener Flemming Holm, salgschef i SuperOffice Danmark.
SuperOffice har også indgået et strategisk samarbejde med leverandøren af virksomhedsdata Dun & Bradstreet. Samarbejdet, som begge virksomheder venter vil give dem øget vækst i et stort marked, indebærer, at de mange virksomheder, der i dag anvender SuperOffices CRM-systemer, nu får adgang til aktuelle D&B-data.