Det næsten nystartede konsulenthus JCC Media vil sætte gang i forretningen ved at tilbyde den danske CRM-løsning ChannelCRM til leje med kun en måneds opsigelse.
»Vores kunder har udtrykt ønske om at minimere risiko og investering ved anskaffelse af en total CRM-løsning indeholdende både software og konsulentydelser,« fortæller partner i ChannelCRM A/S Jens Bo Frederiksen.
»Kunden tegner et månedsabonnement for det aktuelle antal medarbejdere. Herefter foretager JCC Media alt det nødvendige omkring installation og igangsætning samt undervisning. Såfremt datagrundlaget forefindes i MS Outlook eller andre applikationer, flytter vi naturligvis kundens data over i ChannelCRM. Erfaringen viser, at vores implementeringsmetode sætter virksomhederne i stand til at køre CRM og dermed få værdi af den efter få dage. Skulle kunden mod forventning fortryde, er alle data naturligvis tilgængelige og kan bruges efter ønske,« siger adm. direktør Jens Christiansen fra JCC Media.
»Da mange CRM-projekter ofte kuldsejler på grund af specielt sælgernes manglende interesse i at bruge en løsning, der ikke afspejler deres hverdag, er periodiske statusmøder hos kunden en oplagt del af den samlede løsning vi tilbyder vore kunder. Virksomheden outsourcer således både ansvaret for løsningen og den løbende opfølgning til JCC Media og ChannelCRM. Vi er så sikre på at give virksomheden en succes, at vi tilbyder kunden at leje den totale løsning med kun een måneds opsigelse,« tilføjer han.
Firmaet bag ChannelCRM er grundlagt i 1999, mens JCC Media er et konsulenthus etableret i 2001.