Vi vil have delfinen tilbage. Så klart kan resultatet af afstemningen på ComON tolkes. Tre ud af fire læsere mener, at det er en dårlig idé, at Sonofon har valgt at skifte det velkendte delfin-logo ud.
»Jeg tror også, at der var mange, der mente, at det var en dårlig idé, da fodboldspilleren Morten Olsen stoppede. Nu går vi en ny tid i møde med Cybercity-alliance, og derfor har vi brug for et samlende logo,« siger divisionsdirektør Peter Berg fra Sonofon til ComON.
Sonofon mener blandt andet ikke, at delfinen var forenelig med bredbånd, som Sonofon nu skal sælge i samarbejde med Cybercity. Delfinen er ifølge Sonofon kun et billede på mobiltelefoni.
»Det er svært at spå om, hvorvidt det nye logo nogensinde vil blive lige så populært eller genkendeligt blandt forbrugerne som delfinen. Delfinen er en hård konkurrent at være oppe imod. Men det er vores ambition at det nye logo skal blive lige så populært,« siger Peter Berg.