Blandt de nylige kunder opgives firmaerne House of Prince, Knud Wexøe og Dansk Toksikologi Center, der alle har valgt Dialog Manager-apllikationerne fra DM Software.
Dan Net er den seneste større kunde, der har besluttet sig for DM Software, oplyser leverandøren. Dan Nets Mobil Clearings Division har netop fået skræddersyet et CRM-system fra DM Software. Tilpasningen og implementeringen er sket på tre måneder, efter at ordren forelå, oplyses det.
Harald Riis Thomsen, kundeservicedirektør i Dan Net, frygtede at skulle i gang med et kæmpestort CRM-projekt på grund af tidligere erfaringer og informationer i markedet om, hvor tungt og tidskrævende et CRM-projekt kan være.
»Derfor besluttede vi at tage en meget pragmatisk fremgangsmåde og få implementeret 80 procent af, hvad vi skulle bruge meget hurtigt. Det er vanskelig at tænke alting igennem på forhånd, og det bliver hurtigt til en tidskrævende, teoretisk analyse, som forlænger tidsrummet, inden man kan tage systemet i brug og begynde at høste fordelene. Vi har haft glæde af at køre et overskueligt projekt og har på den måde fået løst en masse hverdagsproblemer hurtigt til relativt få penge. Og vi har efter implementeringen nemt kunnet udbygge systemet ud fra de praktiske behov, der er opstået, mens vores medarbejdere bruger systemet,« siger han.
Denne fremgangsmåde har ifølge Dan Net været mulig på grund af Dialog Managers modulære opbygning, der gør det nemt at tilpasse systemet og bygge videre på det hen ad vejen.