SuperOffice og Dun & Bradstreet har indgået et strategisk samarbejde, som giver virksomheder, der anvender SuperOffices CRM-systemer, adgang til D&B's database med 72 millioner virksomheder - heraf 2,5 millioner nordiske.
- En ny analyse viser, at omkring 70 pct. af alle virksomheder, der arbejder med CRM løsninger, har rod i deres data, og det er her, D&B kommer ind og forædler SuperOffices løsninger, siger Jesper Madsen e-commerce & channel manager, D&B.
Han fortæller, at 25 pct. af alle virksomheder ændrer grunddata i løbet af et år. De kan ændre adresse, få nyt navn, nyt telefonnummer, kontaktpersoner, ny direktion, ændret økonomisk situation, osv.
- For at kunne fastholde vores markedsposition i et hurtigt voksende marked, ser vi nødvendigheden af at udbygge vores CRM systemer med adgang til valide og kontinuerligt opdaterede data, siger adm. dir. Michael Ærø, SuperOffice.
Det er en forudsætning for at effektivisere arbejdsprocesser, at virksomhederne har let adgang til fundamental og aktuel viden om det omgivende kundeunivers, understreger han.