Nutidens medier tjener udelukkende penge på at rådgive anakronistiske godtfolk, der ikke har opdaget, at man selv skal finde sine informationer, inden man køber varer.
Normale mennesker - som du og jeg, kære læser - har naturligvis gjort vores hjemmearbejde, inden vi køber en ny dims. Vi ved præcist hvilken, der er bedst, og i de mest nørdede tilfælde, kan vi se på serienummeret om iPhonen eller Xbox'en er fra den uge, hvor Apple og Microsofts fabrikker fungerede eksemplarisk godt.
Men der findes endnu dilletantforbrugere i verden, der tror, at de mennesker, der er ansat i butikker står der af anden grund end at skanne stregkoder ind i systemet. De kunder stiller dusinvis af spørgsmål til sælgere der har en økonomisk interesse i at give bestemte svar.
Selv om den slags kunder ligner os af ydre fremtoning, og i nogle tilfælde har samme alder som os selv, så svarer deres opførsel i Fona til gamle damer i Brugsen, der insisterer på at betale med deres sidste småpenge, så de kan få et rundt beløb tilbage og tvinge ungpigen ved kassen til at regne selv.
Wireds gadgetfyr har samlet en liste over de absolut mest irriterende kunder, man kan have den ulyksalige skæbne at støde ind i, når man bare skal bruge en butiksansat til at skanne en stregkode og putte ens nye PS3 ned i en plasticpose.
Læs en gennemgang her.