Helt tilbage i maj 2000 kunne ComON fortælle at internet-forretningen Boo.com havde tabt alt efter kun et halvt år på nettet. Men nu er der tegn på, at butikken genopstår i nye klæder. Boo.com blev grundlagt af den svenske fotomodel Kajsa Leander og hendes landsmand Ernst Malmsten, der satsede på at sælge smart streetwear på nettet.
Med sine Flash-animationer blev netbutikken ofte fremhævet som et mønstereksempel på bruger-u-venligt design - Mac-brugerne kunne slet ikke komme ind på websiderne og alle andre måtte vente en halv evighed, inden animationerne kom frem på skærmen.
Boo.com blev relanceret lige inden det store dotcom-krak i foråret 2000 og nåede at brænde 120 millioner dollar af. Rettighederne til navnet blev senere solgt til amerikanske Fashionmall.
På adressen Boo.com finder man lige nu en »Boo is back« side, så noget tyder på, at et nyt site snart bliver lanceret. Ifølge det svenske medieblad Komet har e-handlen efterhånden nået et punkt, hvor tøjsalgsfirmaer som Boo.com også har en chance på markedet.
Og selv efter seks år skulle navnet Boo.com stadig have en positiv klang hos mange internet-brugere, mener en analytiker.
Spørgsmålet er så, om Boo.coms genkomst samtidig markerer begyndelsen (eller enden) på en ny internet-boble.