Samtale fremmer misforståelsen

Denne artikel stammer fra det trykte Computerworlds arkiv. Artiklen blev publiceret den Computerworld d. 13. november 2001.


Orange opfordrer kunderne til
dialog, men afskærer samtalen med det samme.

"Samtale fremmer forståelsen," lød slagordet, da Mobilix (i dag Orange) startede i Danmark. Ifølge vor læser Peter H. Ulriksen fra Perikon er det dog så som så med interessen for dialog. Han skriver:
"Hvis man inde på www.orange.dk klikker sig ind på "Orange lab -> Nye produkter", kan man læse om deres nye produkt "Orange Any Time". Det er sikkert smart, tænker man, og klikker på "kontaktform", hvorefter følgende tekst fremkommer:
"For at vi kan give dig den bedste service, bedes du markere, hvilket område dit spørgsmål vedrører. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Skriv venligst dit spørgsmål til Orange Erhvervsservice:
Nothing!!"
Smart. De slipper for en masse henvendelser fra åndssvage kunder," skriver altså Peter Ulriksen.
Personligt tænker jeg, at teleselskabet måske har fundet et nyt motto til erstatning for det gamle: "Tale er sølv, tavshed er orange"?
Fejl er rettet
Et par venlige læsere har i øvrigt gjort mig opmærksom på, at den fejl i DirectCD, som jeg gjorde mig lystig over på sidste tirsdags bagside, faktisk er rettet. Interesserede kan hente rettelsen her: http://www.roxio.com/en/
support/dcdwin/dcdwinupdates.jhtml

BilledteksT: "Tale er sølv, tavshed er orange",
kunne være Oranges nye slogan.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Alfapeople Nordic A/S
Rådgivning, implementering, udvikling og support af software og it-løsninger indenfor CRM og ERP.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Sådan bruger du aktivt AI til at styrke din cybersikkerhedsindsats

Kan AI styrke din cybersikkerhed og forebygge f.eks. ransomwareangreb? Ja – og endda særdeles effektivt! På denne konference kan du blive klogere på, hvordan du i praksis anvender AI til at styrke dit sikkerhedsniveau – og gøre cyberbeskyttelsen mere fleksibel.

27. november 2024 | Læs mere


Styrk din virksomhed med relevant, pålidelig og ansvarlig AI integration med SAP

Kom og få indsigt i, hvordan du bruger AI til at transformere og effektivisere dine arbejdsgange. Vi kigger nærmere på AI-assistenten Joule, der vil revolutionere måden, brugerne interagere med SAP’s forretningssystemer. Og så får du konkret viden om, hvordan du kommer i gang med at bruge AI til at booste din forretningsudvikling.

03. december 2024 | Læs mere


Fyr op under vækst med dataanalyse, AI og innovation

Hvor langt er den datadrevne virksomhed nået i praksis? Det kan du høre om fra virksomheder, som har foretaget transformationen. Du kommer også til at høre, hvordan de anvender AI i processen, hvilke mål de har nået, hvordan de har høstet gevinsterne og hvilke nyskabelser, der er på vej i horisonten.

04. december 2024 | Læs mere