Jan Horsager

Research Director, IDC Nordic

E-Mail

jhorsager@idc.com

Linkedin

Se Jan's LinkedIn profil

Jan Horsager er Research Director hos IDC Nordic.

Han har mere end 20 års erfaring med formidling af teknologiemner, blandt andet i mediehuse som Børsen og Berlingske samt som chefredaktør på Computerworld. Senest har Jan arbejdet som research manager i softwarehuset cBrain. 

Han er en del af den gruppe af it-tænkere, der har været med til at formulere tankerne i Danmark 3.0-projektet.
589 artikler på Computerworld

Jan Horsager

Væk fra skrivebord og strategier

11. august 2006 kl. 00.00 | læs »

Sitecore og Mondosoft byder op til kinddans

Et samarbejde mellem de to danske virksomheder Sitecore og Mondosoft skal sikre, at virksomheder kan realisere gevinsten fra investeringen i at publicere information i webbaserede løsninger.

14. juli 2006 kl. 12.58 | læs »

Microsoft-pris skubber WPA Mobil ud i verden

Sidste års Microsoft partner-pris til det lille danske softwarehus WPA Mobil har betydet en verden til forskel. Efter anerkendelsen har ATP købt 20 procent af selskabet, der er på vej ud i verden.

14. juli 2006 kl. 09.30 | læs »

Ementor hædret af Microsoft

Arbejdet med at sælge og implementere LedningsEjerRegisteret for Erhvervs- og Byggestyrelsen på .Net-platformen har sikret Ementor Danmark en pris på Microsofts globale partnerkonference i Boston.

13. juli 2006 kl. 10.45 | læs »

Conzern til Microsoft: C5 skal da ud i verden

Indehaveren af C5-huset Conzern er i Boston for at overtale Microsoft til at globalisere mini-ERP-løsningen C5, der i dag kun findes i Danmark. Avanceret it-anvendelse i de mindste virksomheder står højt på dagsordenen på Microsofts partnerkonferencen.

13. juli 2006 kl. 09.16 | læs »

Microsoft: Fremover skal CRM være net-baseret

CRM-software fra Microsoft bliver det tredje produkt, der følger den nye Live-strategi for internetbaserede applikationer. Steve Ballmer inviterer partnere til at deltage i arbejdet med at udvikle partnermiljøet i en Web 2.0-.verden.

12. juli 2006 kl. 14.45 | læs »

Microsoft-strategi: Gå efter manden - ikke bolden

Dynamics AX – tidligere kendt som Axapta - er en af stjernerne på partnerkonferencen i Boston, hvor Microsoft i denne uge skyder det nye salgsår i gang med en gigantisk peptalk. Læs reportagen fra Computerworlds udsendte medarbejder.

12. juli 2006 kl. 10.45 | læs »

Verden mod Microsoft

7. juli 2006 kl. 00.00 | læs »

Boble 2.0 eller bæredygtig udvikling?

7. juli 2006 kl. 00.00 | læs »