Martin Thorborg

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Martin's LinkedIn profil

81 artikler på Computerworld

Martin Thorborg

Hold fokus i e-butikken

26. januar 2007 kl. 00.00 | læs »

Giv en fordel, og du kan sælge alt

Klumme: Alt kan sælges på nettet, men det er nødvendigt at give kunderne en grund til det. Hvis du ikke kan give dem noget ekstra, så sænk dine priser.

15. januar 2007 kl. 10.00 | læs »

Skal du overleve i cyberspace - så bliv en ener

Klumme: Hvem skal græde, hvis din virksomhed ikke længere er der en dag? Kan du ikke komme på nogen, så luk den og bliv lønmodtager.

18. december 2006 kl. 10.00 | læs »

Bliv en ener

15. december 2006 kl. 00.00 | læs »
7

Skriv din businessplan og brænd den

Klumme: Når en plan er skrevet, er den sådan set værdiløs eller direkte farlig for forretningen.

13. december 2006 kl. 15.00 | læs »

Nyhedsbrevet - krogen på din e-fiskestang

Klumme: Nyhedsbrevet er en god måde at få krogen i folk, der tilfældigt ramler ned i en net-butik. Med nyhedsbrevet kan man nemlig få dem til at komme tilbage. Læs flere gode råd om den gode net-butik.

20. november 2006 kl. 10.00 | læs »

FAQ er god service

Klumme: Man kan fjerne 40 procent af alt support med en god og overskuelig FAQ. Så der er ingen undskylding for at undlade at lave den og opdatere den ofte. Læs flere gode råd om e-handel.

6. november 2006 kl. 10.00 | læs »

Der er salg i den gode historie

Klumme: Storytelling er alfa og omega, når man vil opnå succes med sin e-butik. Den gode historie sælger flere varer og giver god presseomtale.

20. oktober 2006 kl. 10.00 | læs »

Valg af ehandelsløsning er butikkens fundament

Klumme: En skræddersyet e-handelsløsning er klart at foretrække, fordi den er fleksibel. Spam Fighter-direktør Martin Thorborg giver en stribe gode råd, hvis du planlægger at udvikle dit eget system.

9. oktober 2006 kl. 14.00 | læs »